اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۸۶۱۶

تقویت خط دفاعی تراکتورسازی با بازیکنان ماشین‎سازی

تقویت خط دفاعی تراکتورسازی با بازیکنان ماشین‎سازی
خط دفاعی تیم تراکتورسازی در نقل‌وانتقالات نیم فصل با جذب یک مدافع از ماشین‏‌سازی تقویت خواهد شد.
۱۳:۲۰ - ۱۶ دی ۱۳۹۷
وانانیوز|

تیم فوتبال تراکتورسازی که با جذب کوین کنستانت رسماً وارد بازار نقل‌وانتقالات شده، یک و یا دو بازیکن دیگر هم به خدمت خواهد گرفت.

نکته جالب توجه اینجا است که تاکتیک باشگاه تراکتورسازی در نقل‌وانتقالات را لی هری اروین، مهاجم خارجی این تیم مشخص می‎کند. مسئولان باشگاه تراکتورسازی همچنان منتظر مشخص شدن وضعیت اروین هستند و امیدوارند که این بازیکن بار دیگر به ایران برگردد.

در صورتی که اروین بخواهد در نیم فصل دوم برای تراکتورسازی به میدان برود، تبریزی‎ها فقط به جذب یک بازیکن قناعت می‎کنند و پرونده نقل‌وانتقالاتی‎شان در نیم‌فصل را می‎بندند، اما در صورتی که اروین بخواهد همچنان روی موضع خود پافشاری کند و به ایران برنگردد، تراکتورسازی یک مهاجم هم به جای او به خدمت خواهد گرفت.

اگر اروین به ایران برگردد، تنها بازیکنی که به جمع بازیکنان تراکتورسازی اضافه می‎شود یک مدافع خواهد بود که از تیم ماشین‎‏سازی خواهد آمد. از بین سیداحمد موسوی و محمدحسین کنعانی‌زادگان، یک نفر در نیم فصل به تراکتورسازی می‎رود تا به مستحکم شدن خط دفاعی این تیم کمک کند.

در صورتی هم که اروین برنگردد، تراکتورسازی علاوه بر یک مدافع از ماشین‎سازی، یک مهاجم خارجی هم به خدمت خواهد گرفت تا مشکلی در این پُست نداشته باشد.

انتهای پیام/

 
منبع: میزان
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین